Star Wars: Maul - Shadow Lord
Nakon događaja iz "Ratova klonova", Maul planira obnoviti svoj zločinački sindikat na planetu izvan dosega Carstva. Ondje nailazi na razočaranog mladog džedajskog padavana. U njemu vidi savršenog učenika koji će mu pomoći u neumoljivoj osveti.