The Acolyte
Stotinu godina prije uspona Carstva, Jedi Red i Galaktička Republika stoljećima su prosperirali u miru. No istraga šokantnog niza zločina suprotstavlja Jedi Učitelja opasnom ratniku iz njegove prošlosti.
Ubojica ponovno napada, ali ovaj put Jediji su ondje, kako bi ga pokušali uhvatiti.
Jureći prema sljedećoj meti, Jediji kreću u novi svijet dok stežu obruč oko lukavog ubojice.