Začarana
Ovaj novi i originalni Disneyjev klasik bajci udahnjuje nov život. Crpeći nadahnuće iz klasičnoga nasljeđa, Disney stvara nadahnutu priču kakvu još niste iskusili. Prepun uzbuđenja, zabave i nevjerojatne glazbe legendarnog Alana Menkena, film ZAČARANA fantastična je pustolovina o ribi izvan vode. Za buduću princezu Giselle život je bajka, dok je ne protjeraju iz animirane zemlje Adalasije i pošalju u nimalo čaroban svijet suvremenoga Manhattana. Kad joj pomogne cinični odvjetnik, ne zna da će ga ta vesela djevojka očarati. ZAČARANA je glazbena komedija koja će očarati cijelu vašu obitelj.