Vizionar Wes Anderson donosi nam "Otok pasa", priču o Atariju Kobayashiju, 12-godišnjem štićeniku korumpiranog gradonačelnika. Kada su svi psi iz Megasakija prognani na golemi Otok smeća, Atari kreće u potragu za svojim psom tjelohraniteljem Spotsom. Uz pomoć novih psećih prijatelja započinje epsko putovanje koje će odlučiti o sudbini i budućnosti cijele Prefekture.