OceanXplorers
U produkciji Jamesa Camerona, pratite odabrani tim stručnjaka dok na najnaprednijem svjetskom istraživačkom brodu pomiču granice istraživanja oceana.
James Cameron predstavlja seriju koja publiku vodi na OceanXplorer, najsuvremeniji istraživački brod na svijetu, u istraživanje najudaljenijih kutaka oceana. Opremljen naprednom tehnologijom, probrani tim neustrašivih istraživača i znanstvenika kreće na globalnu odiseju kako bi odgonetnuo najveće tajne oceana kroz živote njegovih životinja i ekosustava.