Shark Beach with Anthony Mackie: Gulf Coast
Anthony Mackie je na misiji otkriti napetosti između morskih pasa i obalnih zajednica te pronaći rješenje za sigurno dijeljenje oceanskog blaga.
Anthony Mackie, strastveni ribolovac iz New Orleansa, kreće u osobnu misiju. Istražuje priče o morskim psima koji kradu ulov ribarima i sve se više približavaju gradovima. Napetost u Meksičkom zaljevu raste, stoga se Anthony izravno suočava s najvećim oceanskim predatorima. Uz pomoć najnovije znanosti o morskim psima traži rješenja kako bismo mogli živjeti jedni uz druge.