Werewolf by Night
U mračnoj noći, tajno društvo lovaca na čudovišta izlazi iz sjene. Nakon smrti svojeg vođe okupljaju se u zlokobnom hramu Bloodstone, gdje se na morbidnoj komemoraciji upuštaju u smrtonosno natjecanje za moćnu relikviju. Lov će ih na kraju suočiti s opasnim čudovištem. Nadahnut horor filmovima iz 1930-ih i 1940-ih, ovaj jezivi specijal donosi stravu i napetost dok istražujemo novi kutak Marvelova filmskog svemira.