WWII Bomb Hunters
Saveznici su na nacističku Njemačku bacili više od pet milijuna bombi. Svaka deseta nije eksplodirala. Pripadnici timova za uklanjanje bombi u Njemačkoj svakodnevno riskiraju život kako bi uklonili te opasne ostatke rata. Godišnje se pronađe 5000 neeksplodiranih naprava i evakuiraju deseci tisuća ljudi. Njemačke službe u prosjeku očiste 100 bombi iz Drugog svjetskog rata tjedno.