Drain the Ocean: WWII
U Drugom svjetskom ratu izgubljeni su nebrojeni brodovi i životi. Nova podvodna istraživanja i 3D snimanje sada nam omogućuju da "isušimo" vodu i detaljno istražimo potonule olupine. Od USS Arizone u plićaku Pearl Harbora, nacističkog superbroda Bismarcka na dubini od gotovo pet kilometara, do savezničkog iskrcavanja na Dan D i transportnog broda Leopoldville, otkrivamo dugo skrivene tajne dubina.