Vow of Silence: The Assassination of Annie Mae
Ova dokumentarna serija o istinitom zločinu istražuje ubojstvo Annie Mae Aquash. Pripadnica naroda Mi'kmaq iz Nove Škotske, majka, učiteljica i revolucionarka, 70-ih se borila za domorodačka prava. Njezina smrt ostala je misterij gotovo 30 godina.
Ova dokumentarna serija istražuje ubojstvo Annie Mae Aquash, žene iz plemena Mi'kmaq, majke, učiteljice i revolucionarke koja se 70-ih borila za prava domorodačkog stanovništva. Njezina smrt ostala je neriješena gotovo 30 godina. Radnja se proteže od burne američke političke scene 70-ih do današnjih dana, kada kći Annie Mae pokušava otkriti tajne iz prošlosti. Ovo je fascinantna priča o ubojstvu, spletkama, ljubavi i izdaji koja stavlja slučaj Annie Mae u širi kontekst borbe domorodačkih žena – borbe koja se nastavlja i danas.
Nakon čudnog incidenta, prvi američki maršal domorodac istražuje sudbinu Annie Mae.