Vječnici
Film VJEČNICI Marvel Studiosa prati skupinu drevnih junaka s one strane zvijezda koji su štitili Zemlju od osvita čovječanstva. Kad se čudovišna stvorenja zvana devijanti, odavno smatrana izgubljenima u povijesti, zagonetno vrate, Vječnici se moraju opet okupiti kako bi ponovno obranili čovječanstvo.