Ant-Man i Wasp
Nakon događaja iz filma Kapetan Amerika: Građanski rat, Scott Lang pokušava pronaći ravnotežu između života superjunaka i uloge oca. Dok pokušava uskladiti obiteljski život sa svojim odgovornostima kao Ant-Man, Hope van Dyne i dr. Hank Pym uključuju ga u novu hitnu misiju. Udruživši snage s Wasp, Scott se upušta u uzbudljivu avanturu tijekom koje će otkriti dugo skrivane tajne iz prošlosti.