Akcija i avantura, Horor
Američka novinarska ekipa kreće duboko u najmračnije dijelove afričke džungle u lov na proždrljivo čudovište, odlučna zaustaviti njegov demonski pohod.
Inspiriran istinitom pričom o legendarnom krokodilu ljudožderu dugom 7,5 metara, stiže napeti horor "Pradavni" s Dominicom Purcellom i Orlandom Jonesom. Američka novinarska ekipa odlučna je uloviti proždrljivo čudovište i zaustaviti njegov krvavi pir pa odlazi duboko u afričku džunglu. No Gustave, kako ga zovu domoroci, također je u lovu – uvijek u pokretu, neuhvatljiv i gladan ljudskog mesa. Strah ne prestaje u ovom napetom trileru o lukavom ubojici koji nastavlja svoj krvavi pohod.