Hannah Montana
Miley Stewart vraća se u svoj rodni grad Crowley Corners u Tennesseeju, gdje ne uživa u luksuzu koji ima kao Hannah Montana, a pritom otkriva kakva je uistinu.
Očarat će vas ovaj Disneyjev kinohit: HANNAH MONTANA, prepun smijeha, pustolovine, obiteljske zabave i fantastične glazbe. Gledajte Hannu kakvu još niste vidjeli dok se vraća korijenima i donosi najvažniju odluku u životu! Kad Miley Stewart obuzme život slavne osobe, njezin tata odlučuje da mora promijeniti okružje. Miley glamur i blještavilo Hollywooda mora zamijeniti trapericama i obiteljskom farmom u Tennesseeju i pita se može li istodobno biti i Miley Stewart i Hannah Montana. Hoće li uz pomoć prijateljica dokučiti tko želi biti? HANNAH MONTANA savršen je film za cijelu obitelj.