Nevjerojatna i nadahnjujuća neispričana priča o tri žene iz NASA-e koje su bile ključne u jednom od najvećih uspjeha u ljudskoj povijesti - lansiranju astronauta Johna Glenna u orbitu.
Nevjerojatna i neispričana istinita priča o Katherine Johnson (Taraji P. Henson), Dorothy Vaughan (Octavia Spencer) i Mary Jackson (Janelle Monae), iznimno pametnim Afroamerikankama iz NASA-e, koje su bile mozak iza jednog od najvećih uspjeha u ljudskoj povijesti - lansiranju astronauta Johna Glenna u orbitu. To fantastično postignuće pokrenulo je svijet i nadahnulo buduće naraštaje da imaju velike snove.