Sjećanje na Titane
Istinita priča o novoizabranom afroameričkom treneru i njegovoj nogometnoj ekipi u njihovoj prvoj sezoni kao skupini miješane rase.
Oskarovac Denzel Washington zasjao je u filmu "Sjećanje na Titane". Ova iznimna priča koja se temelji na stvarnim događajima prikazuje kako se grad koji je bio podijeljen napetostima i nepovjerenjem ujedinio u pobjedničkom skladu. Nakon što je doveo ekipu do 15 pobjeda na mjesto omiljenog trenera Billa Yoasta (Will Patton) dolazi opaki i samouvjereni Herman Boone (Washington). Kako će ova dvojica prevladati razlike i pretvoriti skupinu buntovnih mladića u prvake? Uz ovaj sjajan prikaz hrabrosti i ustrajnosti vi i vaša obitelj nikad nećete zaboraviti Titane.