Selenkay
Nakon što se zbog posla svojih roditelja stalno selila, 16-godišnja Sofía žudi za stabilnošću, školom i prijateljima. Preseljenjem u Río Vivo, mali planinski gradić, to joj se napokon i ostvari... sve dok čudna moć povezana s vodom ne zaprijeti normalnom tinejdžerskom životu za koji se toliko trudila. U isto vrijeme u grad stižu zagonetna braća Fénix i privuku pažnju svih mještana. Sofía ne može odoljeti privlačnosti prema Gaelu, srednjem bratu, s kojim stvara duboku vezu unatoč negodovanju svoje obitelji koja ne vjeruje ni njemu ni njegovoj braći. Otkriće vlastitog identiteta i velike moći pomoći će Sofíji da bolje razumije sebe, ali će i poljuljati sve što zna, dovodeći u opasnost njezin život i život njezine obitelji.
Zbunjena događajima u Fénixu, Sofía se povjerava Tacuu, a on, čini se, ima rješenje.