Invisible
Prema romanu Eloya Morena. Dvanaestogodišnji Capi doživio je strašnu nesreću i sada pati od teškog posttraumatskog stresa. Nitko ne zna što se dogodilo: ni škola, ni prijatelji, ni obitelj. No njegov je psiholog odlučan otkriti istinu. Capi mu se polako počinje povjeravati. Tvrdi da ima moć nevidljivosti, a strašne noćne more o čudovištima i zmaju koji ga progone ne prestaju.
Kiri ne može posjetiti Capija. Dječak prepričava početak svojih problema u srednjoj školi.
Capi priča kako je stekao moć nevidljivosti na MM-ovoj zabavi: Olimpijskim igrama.