Careva nova ćud
Mnogo je urnebesnog humora u Disneyjevoj CAREVOJ NOVOJ ĆUDI! U ovom duhovitom filmu s dinamičnom postavom, jedinstvenim stilom i izvrsnom glazbom ima za svakoga ponešto. Cara Kuzcoa (kojemu glas posuđuje David Spade) njegova podmukla savjetnica Yzma (Eartha Kitt) i njezin zgodni krvnik Kronk (Partick Warburton) pretvaraju u ljamu. Vladar koji je nekoć imao sve uz pomoć seljaka Pache (John Goodman) pokušava se vratiti na prijestolje. Moraju prevladati svoje različitosti dok kreću u urnebesnu i zabavnu pustolovinu. Traženje dobra u drugima nikad nije bilo ovako zabavno!