Out of My Mind
Melody Brooks je oštroumna i duhovita učenica šestog razreda s cerebralnom paralizom. No kako ne može govoriti i u kolicima je, nema iste prilike kao njezini vršnjaci. Kad mlada nastavnica prepozna njezin neiskorišteni potencijal i Melody se uključi u redovnu nastavu, ona dokazuje da je važnije što ima za reći, a ne kako to kaže.
Melody Brooks bistra je i oštroumna šestašica s cerebralnom paralizom. No kako ne govori i u kolicima je, drugi je često gledaju sa sažaljenjem. Iako ima veliku podršku roditelja, Melody čezne da je svijet vidi i čuje. Kad mlada učiteljica primijeti njezin neiskorišteni potencijal, potiče je da se uključi u redovnu nastavu. Unatoč brojnim izazovima, Melody vodi školski tim na kvizu do pobjede. Svojim novim glasom nadahnjuje hrabrost u obitelji, ravnatelju, vršnjacima, ekscentričnoj susjedi, pa čak i zlatnoj ribici.