Krive su zvijezde
Hazel (Shailene Woodley) i Gus (Ansel Elgort) dijele ljubav koja ih odvodi na nezaboravno putovanje u ovom dirljivom filmu snimljenom prema bestseleru Johna Greena s ljestvice New York Timesa.