Disneyjev Starstruck
Zvijezda popa Christopher Wilde ima sve: slavu, bogatstvo, a čeka ga i holivudski film, no nakon što upozna Jessicu Olson, jednostavnu djevojku sa Srednjega zapada, mora birati između srca i karijere.