The Girls: Projekt Khloé Kardashian
Zavirite u najuži krug Khloé Kardashian i pratite njezine najbliže prijateljice dok se nose s majčinstvom, poslom, spojevima i osobnom preobrazbom. Prijateljstvo s Khloé ih je spojilo, a sada otkrivaju da dublje upoznavanje može ojačati njihove veze ili otkriti neočekivane pukotine.
Zavirite u bliski krug Khloé Kardashian i pratite njezine najbolje prijateljice dok se snalaze u majčinstvu, braku, spojevima, poslu i životu pod reflektorima. Od poslovnih uspjeha i obiteljskih izazova do ženskih izleta, promotivnih zabava i životnih prekretnica, ove ambiciozne žene povezuje prijateljstvo s Khloé. No što su si bliže i što se bolje upoznaju, na površinu izlaze neočekivane napetosti, stare rane i različiti pogledi na svijet. Hoće li njihova prijateljstva preživjeti sve promjene koje im život nosi?