ŽELJA
Walt Disney Animation Studios predstavlja "Želju", čarobnu animiranu glazbenu komediju smještenu u kraljevstvo Rosas. Kada Asha, bistra i idealistična djevojka, zaželi želju toliko snažnu da joj odgovori kozmička sila u obliku Zvijezde, njezin se život zauvijek promijeni. Zajedno se suočavaju s najmoćnijim protivnikom u kraljevstvu – kraljem Magnificom – kako bi zaštitile svoj dom i pokazale da se čudesne stvari mogu dogoditi kada se hrabrost, nada i snaga želje udruže s čarolijom zvijezda.