Growing Up
Brie Larson i Culture House donose Odrastanje, inovativnu hibridnu dokumentarnu seriju o izazovima, pobjedama i složenosti adolescencije. Kroz deset nevjerojatnih priča, serija kombinira igrane, eksperimentalne i dokumentarne tehnike kako bi pratila po jednu osobu, u dobi od 18 do 21 godine, dok priča svoju priču.
Brie Larson i Culture House donose "Odrastanje", inovativnu hibridnu dokumentarnu seriju koja istražuje izazove, pobjede i složenost adolescencije kroz deset dirljivih priča o sazrijevanju. Serija kombinira igrane, eksperimentalne i dokumentarne tehnike prateći po jednu osobu, u dobi od 18 do 22 godine, dok priča svoju priču. Njihova raznolika iskustva nude emocionalno snažne pripovijesti i zanimljiv pogled na tinejdžersko doba te društvene, obiteljske i unutarnje prepreke s kojima se mladi suočavaju na putu do samootkrića i prihvaćanja. Svaka 30-minutna epizoda predstavlja jednog mladog "heroja" i njegovo iskustvo odrastanja. Okosnicu čini duboko osoban intervju u kojem nas heroji vode kroz svoje djetinjstvo i tinejdžerske dane, a kreativne filmske rekonstrukcije oživljavaju njihove ključne životne trenutke.
Među samopouzdanim crnkinjama Vanessa pronalazi zajedništvo i inspiraciju za studij psihologije.
Sage, 20-godišnja afro-latino umjetnica i organizatorica, traži svoj identitet trans žene.
Gavin se izvlači iz beskućništva i dobiva punu stipendiju za studij sestrinstva.