American Eid
Ameena, muslimanska imigrantica iz Pakistana, na dan Bajrama saznaje da mora u školu. Nostalgična i slomljena srca, kreće u misiju da se izbori da Bajram postane školski praznik. Pritom se ponovno povezuje sa starijom sestrom i prihvaća svoj novi dom, koji zauzvrat prihvaća nju.