Hitler's Disastrous Desert War
Sile Osovine pobjeđuju u bitkama u Sjevernoj Africi, no u studenom 1942. britanska i američka vojska uzvraća udarac i slama ih.
Kad se čini da će britanska vojska poraziti Mussolinijeve snage, Hitler šalje pojačanje: Afrički korpus pod vodstvom generala Rommela. Pustinjska Lisica niže pobjede, sve dok britanski zapovjednik Montgomery ne smisli plan kako ga slomiti. Nakon američkog iskrcavanja u sjevernoj Africi, vojske Sila Osovine nemaju izbora nego se predati i okončati Pustinjski rat.