An Oprah Winfrey Special: The Menopause Revolution
Ugledne stručnjakinje i poznata lica otvoreno govore o menopauzi, temi o kojoj se inače šuti. U raspravi sudjeluju Halle Berry, Naomi Watts, dr. Mary Claire Haver, Maria Shriver, dr. Rhonda Voskuhl i Leanne Morgan.