Tru Confessions
Trudy „Tru” Walker misli da joj je život prava katastrofa. Otac joj neprestano radi, majka nikad nije na njezinoj strani, a brat ima poteškoća u razvoju. Kad Tru dobije priliku ostvariti svoj san i postati zvijezda TV serije, otkriva što doista znači biti obitelj.