The Color of Friendship
Dvije djevojke s različitih krajeva svijeta susreću se i mijenjaju si živote. Mahree živi u Južnoafričkoj Republici u doba apartheida sa svojom bogatom obitelji. Piper Dellums kći je američkog kongresnika iz Washingtona. Kad Mahree dođe provesti semestar u kuću obitelji Dellums, i ona i Piper shvate da nisu ono što su očekivale. Svaka će djevojka morati preispitati svoje pretpostavke i naučiti što je prava boja prijateljstva.