Prazni Čovjek
Nakon što skupina tinejdžera zagonetno nestane, James Lasombra (James Badge Dale), izmučeni umirovljeni policajac, biva primoran započeti istragu. Slijedeći naznake što možda povezuju tajnovitu skupinu sklonu okultnome sa stravičnom mjesnom legendom, on uskoro otkriva da je njegov život – kao i životi njegovih bližnjih – užasno ugrožen.
PRAZNI ČOVJEK je film nadnaravne strave pun akcije, napetosti i čistog straha! Nakon što tinejdžeri iz malog mjesta na Srednjem zapadu počnu zagonetno nestajati, sumještani počnu slutiti da su njihovi nestanci možda vezani uz stravičnu mjesnu legendu. Prisilno vraćen iz mirovine, James Lasombra (James Badge Dale), izmučeni bivši policajac još ošamućen pogibijom supruge i sina, počinje istraživati događaje koji su uzdrmali tu zajednicu. Dođe do bizarnog obrata kad Lasombra otkrije tajnovitu skupinu okultista koji, čini se, pokušavaju prizvati grozomorno mistično biće. Lasombri ne treba dugo da shvati da je njegov život – kao i životi njegovih bližnjih – užasno ugrožen u ovome nesnosno napetom trileru. U filmu PRAZNI ČOVJEK nastupaju i Marin Ireland, Stephen Root, Ron Canada, Robert Aramayo, Joel Courtney i Sasha Frolova. Redatelj je David Prior, prema vlastitoj priči i scenariju temeljenima na romanu Cullena Bunna.