The Ballad of Nessie
"Balada o Nessie" je otkačena i šarena priča o simpatičnoj Nessie iz Loch Nessa i njezinu najboljem prijatelju, gumenom patku MacQuacku.
Smještena u divnim škotskim visoravnima, "Balada o Nessie" maštovita je i živopisna priča o simpatičnom čudovištu iz Loch Nessa, Nessie, i o tome kako su ona i njezin najbolji prijatelj, gumeni patak MacQuack, pronašli svoj dom. Pustolovinu pokreće pohlepni poduzetnik MacFroogle, koji na Nessienu domu odluči izgraditi carstvo minigolfa.