FANTASIA (1940)
Bezvremensko remek-djelo Walta Disneyja izvanredan je spoj klasične glazbe i inovativne animacije. Sadrži osam sekvenci – gledajte kako glazba oživljava i čujte kako slike pjevaju u ovom revolucionarnom filmu.
Bezvremensko remek-djelo Walta Disneyja slavlje je slike i zvuka, s osam sekvenci koje spajaju klasičnu glazbu s najinovativnijom animacijom svoga doba. Gledajte rasplesane vile, ribe, cvijeće, gljive i lišće u „Suiti Orašar”, pratite Mickeyja Mousea u njegovoj legendarnoj ulozi „Čarobnjakova učenika”, smijte se uz komični balet s nilskim konjima, slonovima, aligatorima i nojevima u „Plesu satova” i čvrsto se držite dok zli Černabog priziva nemirne duše u „Noći na golom brdu”. Gledajte kako glazba oživljava, slušajte kako slike pjevaju i doživite čaroliju Fantazije.