Doživite spektakl zvuka i slike u Fantaziji 2000, trijumfalnom klasiku nadahnutom vizijom Walta Disneyja o Fantaziji kao djelu koje se neprestano razvija. Potpuno uronite u čuda ovog inovativnog spoja glazbe i animacije. Gledajte kako glazba oživljava, slušajte kako slike pjevaju i uvijek iznova dijelite uzbuđenje Fantazije 2000 sa svojom obitelji.