American Born Chinese
Prema revolucionarnom grafičkom romanu Genea Luena Yanga, serija prati običnog američkog tinejdžera čiji se život zauvijek promijeni kad se sprijatelji sa sinom mitološkog boga. Ovo je priča o mladićevoj borbi za vlastiti identitet, ispričana kroz obitelj, komediju i kung-fu prepun akcije.
Serija snimljena prema revolucionarnom grafičkom romanu Genea Luena Yanga, "American Born Chinese", priča je o Jinu Wangu. On je običan američki tinejdžer koji samo želi poboljšati svoj društveni status, no sve mu planove poremeti dolazak novog učenika, Wei-Chen Suna. U borbi sa srednjoškolskim spletkama, rasističkim viralnim memeom iz jedne serije iz 90-ih i ekscentričnim novim dečkom koji ga prati u stopu, Jin propušta priliku da uđe u nogometnu momčad i uništava si reputaciju.
Međutim, kako Jin bolje upoznaje Wei-Chena, otkriva da taj novi klinac nije bilo tko. On je sin legendarnog Kralja Majmuna, Sun Wukonga, iz kineske mitologije. Wei-Chen uvlači Jina u potragu za legendarnim Četvrtim svitkom, a Jin se odjednom nađe rastrgan između iskušenja raja i srednje škole. Taj ga put tjera da otkrije tko je on zapravo. Ispričana kroz obiteljske odnose, komediju i kung-fu prepun akcije, ova priča uči Jina da njegova najveća snaga leži u tome da bude ono što jest.
Jin želi u nogometni tim, no dolazak novog učenika na razmjeni poremeti mu sve planove.
Nakon što uvredljivi meme video o njemu postane viralan, Jin je pod pritiskom da se oglasi.
Jin se mora odlučiti: zadiviti nogometne suigrače ili pomoći Wei-Chenu na nebeskoj potrazi.
U prisjećanju, mladi Sun Wukong i njegov najbolji prijatelj Niu Mowang prisustvuju nebeskoj gozbi.