Thunderbolti*
Marvel Studios okuplja neobičan tim antijunaka koji čine Yelena Belova, Bucky Barnes, Red Guardian, Ghost, Taskmaster i John Walker. Nakon što upadnu u smrtonosnu zamku koju je postavila Valentina Allegra de Fontaine, ovi odbačeni pojedinci prisiljeni su krenuti u opasnu misiju. Suočeni s najmračnijim dijelovima svoje prošlosti, morat će odlučiti hoće li ih vlastiti demoni razdvojiti ili će pronaći iskupljenje i udružiti snage prije nego što bude prekasno.