Mr. Mouse Takes a Trip
Miki Maus i Pluton putuju vlakom, ali kondukter Pero ne pušta Plutona unutra. Nakon što ga Miki prokrijumčari u prtljazi, mora se brzo snalaziti i prerušavati kako ih ne bi izbacili.