Pluto's Christmas Tree
Mickey i Pluton donose kući božićno drvce, no ispostavi se da je to dom vjeverica Vjeke i Zrika. Pluton pokušava upozoriti Mickeyja dok on kiti drvce, ali bezuspješno. U ludoj potjeri za vjevericama, Pluton se sruši zajedno s drvcem. Na kraju svi pjevaju božićne pjesme, osim Plutona. Usta su mu zalijepljena naljepnicom s natpisom: "Ne otvarati do Božića".