Desetogodišnji Max Mercer ostao je sam kod kuće dok mu je obitelj na odmoru u Japanu. Kada bračni par pokuša provaliti u njegov dom kako bi ukrao neprocjenjivu dragocjenost, Max ga mora zaštititi od uljeza... i spreman je na sve da ih zaustavi.
U novoj pustolovnoj komediji iz omiljenog blagdanskog serijala, Maxa Mercera obitelj je ostavila samog kod kuće dok su na praznicima u Japanu. Kad se bračni par namjeri na njihov dom kako bi ukrao neprocjenjivu dragocjenost, Max ga mora zaštititi od uljeza... i učinit će sve da ih otjera. Slijede urnebesne nepodopštine epskih razmjera, no unatoč potpunom kaosu, Max shvaća da je kod kuće ipak najljepše.