ZOMBIK 4.: Vámpírok hajnala
Miután nyári kiruccanásuk váratlan fordulatot vesz, Seabrook zombi–pomponlány–földönkívüli párosa, Zed és Addison két ellenséges szörnycsapat – a fénybenjárók és a vámpírok – tábori felügyelőjeként találja magát. Ahogy nő a feszültség a riválisok között, a seabrooki csapatnak meg kell győznie Novát, a fénybenjárót, és Victort, a vámpírt, hogy egyesítsék harcoló világaikat – mielőtt egy még nagyobb fenyegetés mindenkit veszélybe sodor..
Az első három „ZOMBIK” filmben Zed és Addison egyesítették az embereket és a szörnyeket szülővárosukban, Seabrookban. Most új kaland vár rájuk: nyári autós kirándulásuk váratlan fordulatot vesz, és ismét egy szörnyrivalizálás közepén találják magukat – ezúttal a fénybenjárók és a vámpírok között. A feszültség fokozódik, amikor Zed és Addison kénytelen tábori felügyelőként közvetíteni a két ellenséges természetfeletti csapat között. Eliza és Willa segítségével meg kell győzniük a vérbeli ősellenségeket, Novát és Victort, hogy próbálják meg egyesíteni háborúskodó világukat – mielőtt egy még nagyobb fenyegetés mindannyiukat veszélybe sodorja..