Zombik
Miután a kormány létrehozott egy eszközt, ami meggátolja, hogy a zombik emberi agyra éhezzenek, az egyformaságot, a hagyományokat és a sportnapokat hangsúlyozó seabrooki gimnáziumnak a Zombivárosból érkező diákok integrációjával kell szembenéznie. Miközben az ember és a zombi tanulók együttélése nem konfliktusmentes, a vezérszurkoló Addison és a zombi Zed közt alakuló barátság felvillantja a reményt, hogy a gimnáziumuk és a közösségük is örökre eggyé formálódhat.