Brothers in Exile
Két kubai testvér, Livan és Orlando „El Duque” Hernandez története, akik disszidáltak Kubából, majd az USA-ban arattak babérokat baseballban, miután évek elteltével ismét találkozhattak.
A baseballigát átformálta az olyan kubai játékosok érkezése, mint Aroldis Chapman, Yasiel Puig vagy Jose Abreu. Viszont különösen hálásak lehetünk két féltestvérnek, akiknek a bátorsága húsz évvel korábban megalapozta a sztárok sikerét. A „Brothers in Exile” az élete kockáztatásával a szigetről elmenekülő Livan és Orlando „El Duqe” Hernandez hihetetlen történetét meséli el. Livan szökött meg először, amikor a legjobb feltörekvő kubai tehetségként szerzett hírnevét felhasználva Mexikón keresztül disszidált. A Florida Marlinshoz szerződött, és az ő színeikben választották a bajnokság legjobbjának 1997-ben igen fiatalon. Orlando Kubában maradt, ahol eltiltották a baseballtól, mivel segítette Livant a szökésben. Aztán 1997 karácsonyán az egyre zaklatottabb és egyre nehezebb helyzetbe hozott Orlando egy csónakkal elhagyta Kubát. Napokig egy lakatlan szigeten vesztegelt, mire az USA parti őrsége felszedte. Egy év sem telt el, és „El Duqe” bajnoki címhez segítette a New York Yankeest, teljessé téve a két féltestvér valószínűtlen, dicsőséges útját a szabadságba.