42 to 1
A sportban megszokhattuk a valószínűtlen dolgokat. De a lehetetlen más kérdés. 1990. február 11-én mégis megtörtént a lehetetlen (42 az 1-hez volt az odds rá), amikor James „Buster” Douglas legyőzte Mike Tysont a nehézsúlyú világbajnoki címért.
A sportban megszokhattuk a valószínűtlen dolgokat. De a lehetetlen más kérdés. 1990. február 11-én mégis megtörtént a lehetetlen (42 az 1-hez volt az odds rá), amikor James „Buster” Douglas legyőzte Mike Tysont a nehézsúlyú világbajnoki címért. Az ESPN „30 for 30” sorozatában készült dokumentumfilm bemutatja, milyen hihetetlenül valószínűtlen volt ez a győzelem. A történet az Ohio állambeli Columbusban kezdődik, ahol Douglas egy bokszoló fiaként nőtt fel a '80-as években. Apja készítette fel, hogy a legjobb bokszolók egyikévé válhasson. Mindez „Iron” Mike Tyson felemelkedésének árnyékában történt, akit a veretlen sorozattal elért vitathatatlan bajnokká válás világjelenséggé tett. Mire eljött a meccs napja, Douglast csak egy lépcsőfoknak tekintették. De a rendkívüli körülmények sorozata mégis elképzelhetetlen eredményhez vezetett. Ha 1990-ben sportrajongó voltál, sose felejted el, hol voltál, amikor a Tyson-Douglas eredményét meghallottad. Mert végül is maga a lehetetlen történt meg.