Ellopott fiatalság: Egy szekta karmaiban
Egy csapatnyi kiváló diák a Sarah Lawrence College-ból egyik barátjuk apjának, Larry Raynek a baljós befolyása alá kerül. A filmben példátlanul közel kerülhetünk a túlélőkhöz, akik együtt éltek Rayjel, s végigkövethetjük a szekta történetét annak kezdeteitől a máig ható utóéletéig.
A volt fegyenc, Larry Ray, lesz egy egyetemi kollégium szobájának kilencedik lakója.
A szekta New Jerseybe költözik, ahol Larry eddigi legszörnyűbb bűntetteit követi el.