Hazudj!
A Tell Me Lies egy viharos, de mámorító kapcsolat kibontakozását és fejlődését követi végig, nyolc éven át. Amikor Lucy Albright és Stephen DeMarco találkoznak a főiskolán, mindketten életük azon meghatározó korszakát élik, amikor a látszólag hétköznapi döntések visszavonhatatlan következményekhez vezetnek. Hamarosan olyan addiktív függés alakul ki köztük, amely nem csak az ő életüket, hanem a körülöttük élőkét is végérvényesen megváltoztatja.