El color del cielo
Olivia Brontë filmsztár Svájcba utazik egy fotózásra, ahol váratlanul újra találkozik Tristán del Val filozófussal, akit évekkel korábban ismert meg. Találkozásuk mindkettőjüket arra kényszeríti, hogy újraértékeljék közös múltjukat, és megkérdőjelezzék a jövőt, amit elterveztek.