dokusorozat
A gyermekek első olyan generációjáról szóló rendkívüli történet, akiket teljes egészében az internet nyilvánossága előtt neveltek a szüleik – gyakran több millió ember szeme láttára, egyes családokat dollármilliomossá téve.