Alex Cooper: A podcast királynője
Hogy lesz valakiből egy generáció legbefolyásosabb női podcastere? A kétrészes dokumentumfilm bemutatja Alex Cooper felkészülését az első turnéjára: láthatjuk a fejlődését lépésről lépésre – ahogy esetlen pennsylvaniai kisgyerekből a nőkkel való párbeszédet széles körben újradefiniáló podcast, a Call Her Daddy hangjává vált.
Hogy lesz valakiből egy generáció legbefolyásosabb női podcastere? A kétrészes dokumentumfilm bemutatja Alex Cooper felkészülését az első turnéjára: láthatjuk a fejlődését lépésről lépésre – ahogy esetlen pennsylvaniai kisgyerekből a nőkkel való párbeszédet széles körben újradefiniáló podcast, a Call Her Daddy hangjává vált. A Ry Russo-Young (Nuclear Family) által rendezett sorozat intim, kulisszák mögötti betekintést enged azokba a Cooper életét meghatározó eseményekbe, amelyek az ő útját formálták, miközben egy szex és randizás témájú podcast 25 éves házigazdájából mindössze öt év alatt egy médiabirodalom vezetőjévé vált. Több mint sikertörténet: egy olyan nő portréja, aki megteremti a teret, ahol a nők úgy érzik, hogy látják és hallják őket, és megerősítést nyernek.