Nausicaa
Egy kalandokkal, természettel és egyszerűséggel átszőtt szörffilmes utazásra indulunk a Földközi-tengeren át. Követjük az Onde Nostre Crew-t, ahogy átszelik a tengert, Odüsszeusz utazásához hasonlóan. Barátságról, a természetről és a tökéletes hullámok kereséséről szóló történeteket ismerhetünk meg, gyönyörködünk a pillanatok szépségében, és átéljük az élet lényegét a tengerrel való szimbiózisban.