Ocean Therapy
Az „Ocean Therapy” bemutatja, hogyan vált Bruno szörfösből és hajóskapitányból az élettel viaskodó inaktív férfivá, miután 24 évesen járásképtelenné vált. Depresszió és két öngyilkossági kísérletet követően Bruno az óceánban találja meg a megnyugvást és a célját. A film jól illusztrálja, milyen átalakító erővel bír, ha a szenvedélyünknek élünk, még nehézségekkel teli körülmények közt is.